23 Mart 2012 Cuma

yüzümde çıban gibi sivilce çıktı :(

Perşembe Cuma günleri keçe dersi için canla başla calışıyorum ama çok çok yoruluyorum bugün dersede giremeden geldim sabahtan akşama zor...
Bir de işe git çocukları al teslim et derken of of...
Bugün işe de geç kaldım neyse hatırlamak istemicem bunu...
Ya şaka gibi ama yüzümde çıban gibi sivilce çıktı... Abartmıyorum valla bak çıban gibi... sıkılmıyorda :(
Nazaramı geldim dicemde nazarlık bi durumda söz konusu değil die düşünüyorum:) şimdilik her şey çok iyi yarın kahveçekirdeğimle 1 ay :)

2 yorum:

  1. sivilce mi? bu aralar benim ergenlerde o sivilcelerle çok dertliler.

    YanıtlaSil
  2. Yaa benim ergenlik değil bir anda oldu... iltihaplı kocaman sıkılmıyor... annem sıkma dedi zaten sıkılmıyor dedim kadın denedi yok tık yok... berbat duruo kocaman:( hatta fotosunu çekip yayınlayayım:(

    YanıtlaSil