5 Nisan 2012 Perşembe

ORTAYA BİR KARIŞIK 4

Geldimmmmm :):)) O kadar zor günler stresli günler yaşadım ki anlatamam. Geçen hafta pazartesi inglizce dersinde hocanın telefonu çaldı konustu kapattı ve ' Arkadaşlar Nihal Hoca (bölüm başkanı)  yarın 3 te herkesi okula provaya bekliyor demesi ile başladı her şey. Çalıştığım için hocayı arayıp gelemem dedim. Akşam devam ediyordu prova gittim neyse yürüşüş filan derken geçti vakit. Tam çıkarkende Haftaya salı kıyafetleri istiyorum demez mi... Bnim kıyafetim yok ortada... Aman tanrım naparım şimdi ben... çarşamba günü sabahtan okula gittim hocama kıyafeti ayarlayalım dedim ama pek bi ümidim yoktu. Atölyeye indim Hak tarafından gönderilmiş Elif im oturuodu. Depoya girdik durumu anlattım filan hoca geldi öğren şunu şöyle bunu böyle yap dedi  evin yolunu tuttum. Canım annem günlerce uğraştı Bu aradaa prova mankeni lazım diyerek canım babam mağazadan rica etmiş manken almış o da kırık :) bantladık filan sandlyeye çıkarek kıyafeti tamamladık. Sıra geldi manken bulmaya Salı günü Elif bahçede önüne gelene manken olurmuusun dedi en son elinde makine ile bekleyen Yağmur u gördük Cnm kabul etti ve mankenim oldu.:) Kuaför de kavga kuliste kavga:):)) 80 küşür kız bir arada olurda kavga olmazmı:):) Az buçuk rahatladım sıra geldi ŞİLE DEFİLESİNE :)
Oy anam oy valla yorulmuşum yaa:):) ama bitti:) kıyafetin fotolarını yayınlıcam:) ama düzenlemem lazım bnm makinede varsa hemen atıyorum:):)) ama hazırlık aşamaları vardır :):))
Tema: MERCAN
Örgüden yaptım kıyafeti:):)
Beğenirsiniz umarım Yoruma açık:):)))

2 yorum:

  1. Canım sorduğun soruya cevap :) Post yazıp, diğer bloğun linkini direk kopyala- yapıştır yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  2. bu post içinde cevap isterim ama :) şimdi aklıma geliyorda bu tasarıma ışık görsel yapsaydım mükemmel olurdu :)

    YanıtlaSil