12 Ekim 2012 Cuma

Şaştım Kaldım Afalladım :)

Şaştım kaldım ben bu işe :) ne değişik yaşamlar var.. bende burnumu deldirdim değişiklik oldu dıyordum ınsanlar o kadar değişik şeyler yapmışki vay anam vay...
başparmaktan meme ucuna heryerini deldirmeye meraklı bu ınsan evladı:)

Bu şahsı muhterem iş güç yapmaz herhal..
Hatta yemez içmez ve ... :) neyse :):)
Uzun süreden sonra ilk defa bilgisayar başındayım.. 
Aşk sosyal yaşam 0 iş hayatı beni benden aldı vallahi...
Beni fark eden bir yorum bıraksın.:)
                                                        Esen kalın efendım :)

3 yorum:

  1. Zaman öyle bir zaman olduki artik agzimizi acip bir laf edemiyoruz coluk cocugumuz var diye.Allahim islah etsin

    YanıtlaSil
  2. Nerelerdesin sen kahvem ,bana mail atmışsın cevap yazdım tık yok:(
    hem ne bu böyle her yerleri delik deşik:)
    diyene bak :)) kulaklarında kaç küpe var diye sorma sakın:)))

    YanıtlaSil
  3. öyle vallahi :)
    Kuğum ben çok yoğunum yaa ama mailleşelim artık kendime zaman ayırıcam insallah :) eve 5 te geldi ne mutluyumm :):)

    YanıtlaSil