6 Ocak 2013 Pazar

MERAKLI TEZ CANLI BİRİYİM NE YAPAYIM :)

Sene 91 de doğmuşum ama yaşımdakiler gibi olmadım hiç :)
4.sınıfa giderken kek yapardım hey gidi günler hey...
Neyse meraklıyım örgüye mutfağa. Daha 21 yaşındayım ama ev hanımlarıyla iyi anlaşırım :)
Meslek yaşamım benı sıkıyor deri modelistinin yanında çalışıyorum.Yıllarca matematikten kaçtım ama tamda matematiğin içinde olan bir meslek seçtim :) bilinçsizlik işte :) Tekstil okudum gram ne oldugunu bilmem :) Her neyse Mayıstan beri kesintisiz çalışıyorum ve çok bunaldım evımı filan çok özlüyorum. Blog takiplerim çoktur ama ayy ne güzell yapmalıyım derim başlarım ama hep yarım kalır :( Bu huyumdan nasıl vazgeçerim bilmiyorum. Örgüler hep başlı başlı :) Salı günü nette dolanıyorum yine tatil ya :) bu resimdeki boyunlugu gördüm hemen başladım bu 9 kat ipten yapmış ben ise 3 renkten yaptım. Foto mak.mın kablosunu bulsamda paylaşsam keşke yaptıgımı. Neyse yıllardır hayalımdir ufak bir butiğim olsun şirin sıcak:) Örgü öreyim sevilip sayılan tonton teyzeler misali:) Hobim bana gelir getirsin filan :) Eşimle yakışayım seveyim sevileyim :):) öyle işte canlarım. Yazılarımı okuyormusunuz hiç bilmiyorum bazı bloglarda çok yorumlar var bende 5 i geçmiyor :)
Yaşıtlarım gibi olmamak bazen üzsede beni benden büyüklerle ev hanımlarıyla anlaşmak mutlu ediyor beni :) Sabah iş var işkence gibi.. Sizlere kokulu öpücükler gönderiyorum :):)
                                                                                                                               N.K

4 yorum:

  1. Ben okuyorum canım:)
    Şalın ne güzel olmuş ben oldum olası sevmişimdir örgüyü ancak kullanmasını):))
    Offf yarın ki işi hatırlatma:))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. :) canımsın ben örer gönderirim sana yaa :) bende tam aksıne örerim ama kullanmam ki :):) hehe

    YanıtlaSil
  3. bende okuyorum hemde zevkle.Benim vavrularla aranda sadece 6 yaş var 6 sene sonraki hallerini hayal ediyorum bazen.Haftan güzel geçsin inşallah canım.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah mehtabım yaa :) bende senın kızın sayılırım :) bu aralar dualara ıhtıyacım var bilginize :(

    YanıtlaSil