1 Temmuz 2012 Pazar

HALAYDA KOLKOLA İDİK ŞAKA GİBİ :)

İyi geceler herkese.. Yogun günlerin bitmesine az kaldı inşallah.. cuma günü kınamız vardı cumartesi ise 2 sınav akşamada düğün.:(
Kitabımı cumartesi yarım yamalak çıkarttım güzel oldu görenlerin ilgisi mutlu etti beni.Ablacığım önsözümü ve biyografimi okuyunca hüzünlendi canım:(
Cumartesi düğüne sancılar içinde yetiştim.
Gece eve dönüş saatimiz  01:30 idi:/ yorgunluk hüzün derken pazar sabahı uyanısımız öğleni bulmuş. Pazar günü düğün vardı gittik.Hoş olmuştum. Salona girdim oturdum bir şey için ayaga kalktığımda birde ne göreyim...!! 4yılımı verdiğim sancılar çektiğim ilk aşk...
Bir şey olmamış gibi düğün törenine devam ettim tabii...
Oyunlar halaylar derken... Halayda kuzenle yan yana idik o da geldi kuzenin koluna girdi. Halay basını ben çekiyorum... Kuzen bir anda çıktı halaydan.Kaldık mı kol kola bununla. Allah dedim annem dırdır yapacak abim! şimdi kızacak.O sırada müzik hızlandı benim ayağımda topuklu mini elbise hoplayamıyorumda dar alana geldik yanındaki eski sevgilim bir hızlandı ayağım burkuldu topuklu çıktı ayağımdan kenara çekildim git be dedim:) halay bozuldu.Öküz kırıyordu bileğimi:( neyse bu arada çok çirkinmiş bana annem hep derdide inanmazdım ama gönül bu ya.İçimde hiç bir şey kalmamış... İyimi kötümü bilemedim. Tekrar görüşünceeye kadar mutlu kalın... 




                                                                                    Neslihan KOÇAK

2 yorum:

  1. Öncelikle düğününüz hayırlı olsun :)

    Blog arkadaşımız cellma ve benim eski manyak aşklar hatıra yazısı üzerine bu anlattığın beni tebessüm ettirdi ;)

    YanıtlaSil