28 Haziran 2012 Perşembe

BENİ MERAK EDEN VAR MI ?

Uzun zaman oldu sizlerle olmayalı... aslında bugün de yogunum ama sizleri cidden çok çok özledim:(
Neler mi yapıyorum? tez yazıyorum... pazartesi sınavlarım başladı... alttan kalan derslerimle birlikte günde 2 sınava girdiğimde oldu. Bu arada işede başladım çalışmayı çok severim bilirsiniz. Bilmeyenlerde öğrenmiş oldu:)
Eve akşam 10 da gelip ödev yapıyorum 3 te yatıp sabah 7 de uyanmak... ahh nasıl derttir çeken bilir değil mi?
Ama olsun bunlar tatlı bir anı olarak kalacak eminim:(
Neyse sabah gözümü yarı açıp işe gidiyorum işyerinde resmen bayılacak gibi oluyorum ama bir şey olmadı şükür derken dün patladım:( tansiyonum düşmüş:(
Eve geldim nalları diktim diğer gün sınav var ama umurumda olmadı...
annem tansiyonu bir ölçtü 10 ben ki yüksek tansiyondan dilaltı hapı alan insanım bunyem 10 u kaldırmadı bır uyudum mmm mis vallahi:) Bu sabah daha ıyıydım:) 
Görsel atamıyorum kablomu bulamadım ama en yakın zamanda atacağım.
Nikah şekerleri hazırladım begenildi:) yarında kınamız var(: 
Sizlere bol görsellerle döneceğim dua edin bana:):)
Uykudan gözlerimin şiştiği günleri özledim. Şimdi ise uykusuzluktan şişiyor :(

2 yorum:

  1. merak ettim doğrusu bir önceki postunu okuyup yanıt yazdıydım..
    herşey yolunda görünüyor iyi olmuş sevindim senin adına..
    bu güzel gençliğinin baharındaki günlerinin kıymetini bil..
    benimde bilhassa çok uyuyunca bi güzelleşirim şahgülüm yerinde olur..şahgül dediğim tipim oluyor..az uyuduğumda gözler şişeeeer bi gudubet bir gudubet olurum aynaya bakmaya korkarım bazen..
    eskidendi benim de 10 lara 11 lere kadar uyumalarım öğleden sonra 1-2 saat şekerlemelerim..bitti gitti hepsi nasıl oldu bilmiyorum ama sabah 8 de açıyorum gözleri uyku hali bile olmuyorum nedense sabah sersemliğide bitti gitti..gün içinde uyumasamda akşam üstü ssat 7-8 gibi 2 çeyrek şekerlemeden sonra gece 12 yi buluyor yatmam eğer çay kahve içmediysem içtiysem vay halime 3 olur 4 olur ezanlar okunur bi sağa bi sola olmadı film izlerim olmadı kitap okurum sonra ererim..ertesi gün iptaal...çevrim dışımı dersin,bloke mi olmuş dersin ne dersen de artık..
    sevgiler....mutlu mesut günler...

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim benı merak eden bırı olduguna. yarın sınavım var yıne kınamız vardı dugun var gözler şiş off off :( tesekkürlerrr:):)

    YanıtlaSil