12 Haziran 2012 Salı

Banko soru :(

Off off bitmez bu okul canımı yedi bitirdi vallahi :( 
Lanet okumucam bu defa okumucam ama yeter :(
Canlarım sizlere sorum olacak şimdi kitap çıkartıyoruz tez.. hayali iş yeri içine ne ise iş yerin onunla ilgili yazını koyacaksın... ben örgü örmeyi sevdiğimden elişi işleri üzerine butik açıyorum...
Ama içeriğine tekniklerini filan koymam gerekmiş... Şimdi banko soru geliyor. Bana yardım edermisiniz :(

1 yorum:

  1. valla bilsem ederim diycem de.. bak içime oturdu şimdi.

    YanıtlaSil