10 Haziran 2012 Pazar

YÜZSÜZLÜK DİZ BOY!!!!

Yüzsüzlük diz boyu :( Dün bana seviyorum ölüyorum bitiyorum diyen adam arkadasımın sevgilisi mesaj attı canım sıkılıyor aşkım diye... Şok oldum yanlış attın dedim çok bunaldım nesli aşk istiyorum diyince yanlış kapıdasın yolal dedim...
Faceden yazmış 10 saat önce Yanlis birsey soylediysem cok cok cok ozur dilerim. Biliyorum mazeret olmamali ama cok alkolluydum. Arkadaslogimiz bozulmasini istemiyorum unutalim lutfen. :(((( diye
Ölürmüsünn öldürürmüsün?
Bana bu dakikadan sonra ne düşer ? o midemi kaldıran arkadasıma her şeyi açıklamak düşer değil mi?
Fenalardayım bu ara bakalım ne olcak:(

4 yorum:

  1. başlık bu kadar uygun olur ancak

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle :( valla ne yapacağımı şaştım

    YanıtlaSil
  3. şunu bi ben yapamadım yaa şaka şaka
    aslında ciddiydim sevdiğim kıza bi -meraba -nasılsın diyelibiliyorum... o da bişe dimi?

    YanıtlaSil
  4. :) ben onun sevdiği kız değilim yanıı olmamalıyım!
    arkadasımın sevgilisi :(

    YanıtlaSil