17 Aralık 2012 Pazartesi

Seveyim sevileyim arkadaş :(

Ne yapacağım ben bilemedim... Aşk demek benım için mide bulantısı demektir.
Sevdiysem bırini aklıma düştüyse eğer heyecandan midem bulanır :) ne yemek yiyebilirim ne su içebilirim.
Yanlış insana takıldım ben sanırım ne yapacağımı bilememekteyim !
Aklına estikçe arar aklıma estikçe görmek ister... Bende şapşal sevdalı karşılık veririm.
Şuan facebookta ama ne bir selamm ne bir kelam.Off off bu ne dunya arkadaş.
Allahım valla çok bişi istemiyorum yaa hayırlı ınsanı cıkar karsıma seveyim sevileyim mutlu bir dünyam olsun onunla :(
Kimi insan erkenden bulur bunu ne güzel özenırım valla yaa.
Akşam akşam bana bastılar valla :(

1 yorum:

  1. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    YanıtlaSil