8 Aralık 2012 Cumartesi

GÖZYAŞLARIM YÜZÜMÜ YIKADI...

Ne zaman büyüdük ki biz ? Daha dün ben :Evlenın gidin artık derdım.
Cevap: Ne evliliği be daha çoook var denilirdi :(
4kardeşin en küçüğüyüm. Ablalar peşpeşe gidiyor. Canım kanım karınkardeşim  c.tesi nişanlandı :( Üzüldüğüme bakmayın
Çok alıştık birbirimize... İyisinde kötüsünde aynı odadaydık... Bu gece nişanlısıyla dışarıda olması zoruma gitti sanırım gözyaşlarımı tutamadım :(
Alışmak zor olacak benım ıcın. Ufacık zorda sevınçte ABLAAAAA  derdım.
Her akşam lafa baslamadan ne dıyecegını bılırdım.Yarın ne gıysemm ? :(
Göz yaşlarım yüzümü yıkadı ne kadar dolmusum meğer ben...
Ben dayaamazken bu duruma babamın üzüntüden sinirlenmesi normal...
Çok küçüktük biz.Lisede idik daha sonra üniversite oldu.geldi iş aradı ben o zaman liseye gidiyordum...
Şimdi ben bile üniversiteden mezun oldum çalışıyorum şaka gibi gerçekten de :(
Annem : kızım şunu yap ses yok abladan.
Annem : kızım evlenınce nasıl yapıcan?
Ablam : amann anne daha var. Hani daha var dı :(
Misafir olmayacaktın hanii? 9 ay misafirsin işte bu evde :(
Zormuş zor valla ayrılmak bana çokk zor gelecek..
annemin 4 yapraklı yoncasından ikisi kopacak :(
Ahh be gece gece fenalara bağladım :(:(

2 yorum:

  1. Benimde bir ablam var oda nişanlandığında çok zor gelmişti bir tuhaf olmuştum yıllar ne zaman geçti bilmiyorum bende şu 25 yıllık evliyim...
    Takipteyim selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 yılmı :( ayy zaman gerçekten çabuk geçiyorrr :(:(

      Sil