20 Şubat 2012 Pazartesi

ASİ AMA CANIM ABLAM

Çocukluğumdan beri evliliklere merakım olsa da takıntılıyım bu soyad değişikliliğine...
Daha 4 yaşında halamın soyadı değişecek diye nikaha gitmek istemedim.Yok değişmicek deseler de biliyorum ki değişecek. Nikah memuru sayın g.TANIŞMAN dediği anda başladım zırlamaya... ama ne gariptir ki 6 yasında babama 'her şeyi buluosun ama bana bi koca bulamıyosun' diyecek kadar da yüzsüz bir çocukmuşum... Ahh ahh benim yüreği temiz ailesine kendinden çok değer veren kardeşlerim olmadan asla diyebilen canım ablam... Bugün ne gariptir ki yanıyor işte içim.Kolay değil bi nebzede olsa başkasına ait olacağını düşünmek.Evet bencillik bu ise bencil ve kıskancım...
Bana ne kadar kızsan da seninle bağımız bu yıl çok kuvvetlendi.Ablasın ama anne yarısısın Fotokobin olsamda seni uyuz etsemde sana göre yüzsüz olsamda unutma küçük cadınım senin... CANSIN SEN CANN...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder