23 Şubat 2012 Perşembe

İÇİMDEKİ SEN

Kolay değil gönüle aşk girmesi,hasret çekmesi,her hücrenle onu yaşatmak...
Her halde şu hayatta yaşam boyu en zor şeylerden biridir AŞK... birde hasret çekmek sanırım... beynim durdu duracak artık.! yaramadı bana tatil. İnsanlardan nefret eder oldum 2 günde...! 
Ne hayallerim vardı.. Hepsi yarıda kaldı..Hayat bu işte ne olacağı hiç belli olmuyor.Gezicektik kahveçekirdeğim ile ondan önce de değer verdiklerim ile... Onlar beni arayıp sormazken benden habersiz... neyse işte dertleniyorum böyle önemsiyorum insanları napalım hayvan sevgisi zerre kadar yok bende ama bölle olunca keşke sevsem su hayvanları diyorm.... Gözlerim dolar oldu sinsice sebepsizce demek isterdim ama sebep var kendime bile söyleyemediğim sebeplerim var.Son zamanlarda ağlayamıyorum da lanet gözyaşı ağladığım zaman gözümü soğan doğrar gibi yakıyor. Yağmurlu havada yürümekten nefret ettiğim gibi nefret ediyorum insanlardan bu hafta... Eskiden depresyonda iken mutfağa atardım kendimi yaptıklarımı yemesem bile yapardım yinede bir şeyler.
Oflar puflar anneme ablama hatta abime bile belli ederdim... Bu defa ölle değil aklımı çıldırıcam susmayan ben bu defa konuşmak büyük bir zahmet gibi...
Onca ay sabır ile bekle ... Tam oldu bu ya dediğinde sonuç netleşmesin... Sıfatsızca bekle.. Kolay değil bir insanı paldır küldür hayatına almak bir anda tümüyle onun olmak...Veya o senin olması ay ne karışık oldu. Ben aşıkken çekilmeyen bir insanım evet olabilir ama bunu bile bile de lades deme...! 
Beni 2 yıldır tanıdınız tanıcaanız kadar arkadaşlık nedir bildiniz bende..!! bunu bile bile yapıyorsanız birşeyler bir sorun var bu defa... 
Canım yansada hayat devam ediyor. Susmak iyi mi kötümü bilemedim ama dün kafamı dinledim baya... 
  Kahve çekirdeğim sende kendine gel artık unutma beni...
                                                                                                                  


Her zaman mutlu,huzurlu olunacak diye bir şart yok kii...  13:13

2 yorum:

  1. sevgili kahve çekirdeğim, iadeyi ziyarete geldim. öğrencilik hayatında başarılar okuduğun bölümle hayalimi gerçekleştiriyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. okuduğum bölümle hayal ne bileyim ya ben hala pek benimseyemedim bu moda işini :)) adaşız bu arada :)

    YanıtlaSil