27 Şubat 2012 Pazartesi

uykusuz geceler,kahve,çizim kağıdı ve lanetlenmeler!

Günaydın haftanın ilk gününde sıkıntısız bir hafta diliyorum herkese... Hevesim kalmadı artık okumaya,çabalamaya,koşturmaya... Kendimi yıprattım sabahlara kadar uyumadım ağladım zırladım yeri geldi milletin peşinde köpek oldum da ne oldu he ne oldu? Yok efendim bu dönem yıpranmak kendini harap etmek... Gez toz eğlen tek bir derse çalış şu ing.den kurtul gerisi de gelir! ay ne sinirlerim bozulmuş benim bölle açılıyor lanet olası okul desemde seviyorum okumayı... Güzel bir şey öğrencilik...  4-5 ay sonra olamasam da üniversite mezunu damgasını yiyicem bende.:( ayyy off puff ne kötü bişi be bu!! artık sıkıyorsa çalışma... Tamam ben hep çalıştım boş kalmak istemem ama öğrenciliğe de sığındım hep... Bugün yine maratona başlıyoruz sayın KOÇAK hadi bakalım kolay gelsin. Herkesten hayır dualarını bekliyorum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder