20 Mayıs 2012 Pazar

BANA YARDIM EDECEK BİRİ VAR MI ACABAA?

İyi pazarlar herkese... Beni takip edenler var mı? yorumları çok göremediğim için yalnız hissediyorum kendimi ve bunun üzerine çekiliş yapmak istedim ama kimse görmedi bile... Mavi hariç. 
Neyse efendim valla çok kırgınım sizlere.
Yakında düğün + mezuniyet balosu var:( ve ben hiç bir şey bulamadım daha:(
Elbise beni zayıf,zarif,şık:)göstermeli. Dekoltesi sırtında olmalı... 
Var mı bana yardım edecek biri ?Fikir verecek birileri var mı:)

5 yorum:

  1. canım merhaba:)) kendini yanlız hissetme olur mu ? yorum bırakılmaması okunmadığın anlamına gelmez ki:)
    diğer paylaşım yaptığım blogta dün yorumunu gördüm o yüzden ugradım bende çok fazla blog izleyince çok şeyi kaçırıyor insan bazen:))
    mezuniyet balosu ve düğün hangisi önce olucak ikisinde giyebileceğin bir model olmalı bence sade ve şık bu sene karışık renkler moda ama pişti olma ihtimali yüksek dikkat er derim:))

    YanıtlaSil
  2. :) aynen öyle bakalım ne olacak.
    Kalpli ayraçları denemek istedim ama dün olmadı :S denerim bir daha ama:)
    Güzel geçer inşallah düğünde baloda.Düğün 30 haziran balo ne zaman hiç bilmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. mrb iyi pazarlar :)yorum olmayınca bende senin gibi hissediyorum bazen ama biliyorumki yorum olmasada okuyanlarımız var :) Bol yorumlu günler inş :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yorum derken takıpteyız efenım bol bol yorumlarızda:)
    bakırköy de cok guzel mağazalar ve abıye elbıseler var tavsıye ederım hem cok pahalıda değıl butceyede uygundur

    YanıtlaSil
  5. selyar; teşekkür ederim canım.
    biricitconsungunlugu ; valla bakırköyde ucuza birşey bulamadım bu zamana kadar. aklımda 2 dükkan var biri sefaköyde diğeri şirinevler mahmutbey caddesinde. bakalım oralar olmazsa artık bakırköy :) teşekkürler efendim:)

    YanıtlaSil