18 Mayıs 2012 Cuma

Sigara ile ufacık konuşmam...

Senin için yakmıştım son sigaramı bitmesin diyerek
çok dua ettim... Ama o da biliyordu gittiğinde canımın 
acıyacağını usulca yanaştı bana sigara ve dedi ki;
gitmekle gidilmiyor.O gitse de aklı sende kalır varsın
gitsin bu şekilde canın dahada yanar! dedi...
Hiç beklememiştim sigaradan bu tarz bir teselli...
Gitsin gitsin ki sende önündeki yeşilliği maviliği
insanlığı göresin dedi...
Eğildim ve sigarama dedim ki; HAKLISIN belkide 
ama gönül bu içimi yakar yokluğu...
O zaman kusura bakma daha fazla üzemem seni dedi
sigara kusura bakma! Saldı kendini bir anda bitti kül oldu
O zaman onun bitmesini bekleyen sen!
Oda kül oldu gitti...!!! (N.K)

Bilmezsin ki sen bu durumu ah benim yüreği katran bağlamış
sevdiğim! Gözümü kapatsam gözümün önündesin ama! ama bilirim
uykuya daldığımda yoksun!!
Bu yüzden her gece bu çizgide sen varsın ya!!Ne acı!!
BİLEMEZSİN!(n.k)

2 yorum:

  1. bloğunuzu yeni keşfettim çok başarılı buldurm...

    Takipçinizim banda beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bende her daim beklerim canım:)

    YanıtlaSil