10 Mayıs 2012 Perşembe

KAHVE ÇEKİRDEĞİ GÜNCESİ 1

Uzun süre sonra sevip beklemiştim... Ne bekleyiş ama kimse bilmezdi ne çektiğimi.
Ararsam anlarsa diye diye!...! Neyse böyle bekledik ve bitti işte. 2.5ay zor dayandık.
5Mayıs cumartesi resmi bir şekilde yollarımızı ayırdık.
Önce bir şey anlamadım tabii sonra aramayışı canımı sıktı.Tamda sınav zamanı.Lanet gelsin işte!
Bir gece nasıl oldu anlamadım salondaki kitaplığa yöneldim gözüme Tolstoy ' BİR GENCİN DRAMI'  adlı kitabı çarptı. Aldım elime okurken kendi içimde konuşur buldum kendimi. 
Yani şuan hatırlayamıyorum ama hayatıma yön vermem gerektiği kimseyi takmadan okuldan mezun olup Neslihan KOÇAK marka olmalı dedim. Yani bunu başarırım neden olmasın dedim. Kitap okumaya devam ettim tabii. O kitap bitti başka bir kitap aldım kitaplıktan kimseyle ilgim kalmadı eskisi gibi kendi alemime daldım kimse ilgi haketmiyordu çünkü... Bu olayları yaşarken kardeşim dediğim arkadaşıma ve se'öz' e sonsuz teşekkür ediyorum her daim yanımda oldular... Final sınavlarına o kadar sıkı çalıştım ki alttan aldığım 2.dönem dersleri verdim... 1.dönem derslerinide yaz okulunda verdim. Peder isyan etti tabii:( ama kurtarıcım annem 
-Üniversitede 2 yıl çalıştığı kadar lisede çalışsaydı şuan başka konumda olurdu dedi:) canım yaa:)
Neyse bu sırada kendi kendime şunu söylemişi:) farkında olmadan 'Hep ciddiyetten kaybettin artık o kadar da ciddi olma' demişim. Neyse okul ev defile mezuniyet derken bitti okul... Bu sırada kendime ceza verdim tabii ben iş bulup çalıştım.Ama ne çalışma akıllara zarar. Ömrü hayatımda tekstil görmeyen ben yazın model hane,dikim hane,planlama arası koşturuyorum bildiğin amele... :) Ama asillik içimde var o tekstildeki laçkalardan olmadım olamamda...(: Eylül ayı geldi tabii okula kayıt yaptırdım mezun olamadığım için tek ders maf etti beni:(
Ocak ayı ve mezun damgası:)) 
                                                                SONRA NE Mİ OLDU:) ?? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder