13 Mayıs 2012 Pazar

Bir Şarkı Baştan Sona Beni Anlatamaz derken....

Bugün senle konuşmak değil niyetim
Galiba artık yapamıyorum
Sürsün isterdim kendimi kandırarak
Yalanla yüz göz olamıyorum
Her insan bazen şaşar
Kendi sınırlarını aşar
Sen ne söylersen söyle
Boş bardak bir gün taşar
Başka bir şehirde karşılaşırmışız
Dostça ayrılalım belki selamlaşırız
Birimiz tek birimiz çiftsek eğer
İşte o zaman konuşmadan uzaklaşırız
Başka bir şehirde karşılaşırmışız
Dostça ayrılalım belki selamlaşırız
Birimiz tek birimiz çiftsek eğer
İşte o zaman konuşmadan uzaklaşırız
Bugün senle konuşmak değil niyetim
Galiba artık yapamıyorum 
Sürsün isterdim kendimi kandırarak
Yalanla yüz göz olamıyorum
Her insan bazen şaşar
Kendi sınırlarını aşar
Sen ne söylersen söyle
Boş bardak bir gün taşar
Başka bir şehirde karşılaşırmışız
Dostça ayrılalım belki selamlaşırız
Birimiz tek birimiz çiftsek eğer 
İşte o zaman konuşmadan uzaklaşırız
Başka bir şehirde karşılaşırmışız
Dostça ayrılalım belki selamlaşırız
Birimiz tek birimiz çiftsek eğer
İşte o zaman konuşmadan…



Bugün fark ettim şarkı baştan aşağı beni 



anlatıyor şaka gibi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder