17 Mayıs 2012 Perşembe

MUTLULUK? YOK

Yorgundum sabah kalktığımda içimde bir feryad figan...
Yataktan kalkasım olmasada kalktım bir anda... cama yöneldim geceden açık kalmış perdeyi sıyırdım hafif güneşli havayı çektim içime 'şükür' deyip girdim içeri.
Gözlüklerimi taktım,hırka geçirdim sırtıma terliklerimi de unutmamak gerek indim aşağıya...
Babamı balkona çıkınca dışarıda gördüm;'harçlığım'?dedim 'sepeti sal'dedi...
Kahvaltı hazırlandı yine saptandı beynime uyuz insan yemek boğazıma dizildi bir bardak çay içmekle yetindim yine!! Duş iyi gelir belki dedim girdim duşa temizlenmiş hissettim kendimi toz konsun istemedim böyle bir an...
Bilgisayarda belki bir şey vardır dedim bakındım ama YOK!
İçimdeki fenalık bir türlü gitmiyor Allah büyüktür Allah belanı versin çık git aklımdan desemde yok arada gelip darma duman etmekte üstüne yok!
 Okul aynı okul aynı insanlar mutlukuk? YOK!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder